Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.



 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment : -45%
WHIRLPOOL OWFC3C26X – Lave-vaisselle pose libre ...
Voir le deal
339 €

 

 Annulation du CB du 27 juin

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
mitchtomagra
Administrateur
Administrateur
mitchtomagra


Nombre de messages : 621
Localisation : ici et ailleurs
Date d'inscription : 30/03/2006

Annulation du CB du 27 juin  Empty
MessageSujet: Annulation du CB du 27 juin    Annulation du CB du 27 juin  EmptySam 26 Juin 2010 - 9:38

Mail reçu hier de la fede ,

pas traduit sorry mais d'après le traducteur internet roseleare n'a pas reçu l'autorisation de faire le CB et bien sure il le dise le 25 au soir .

Geachte heer advocaat

Ik ontvang in goede orde uw schrijven waarbij u om een afwijking verzoekt op de verleende machtiging van 1 maart 2010. Deze afwijking bestaat erin dat uw cliënte vooralsnog toestemming zou verkrijgen voor het racen op 26 en 27 juni 2010 komende.
Deze afwijking wordt uw cliënte niet verleend.
De machtiging van 1 maart 2010 is een delicate evenwichtsoefening geweest tussen de 'belangen van de vele omwonenden, het algemeen belang en de club. De omvangrijke motivatie die u kunt vinden in de machtiging toont dit ook aan.
In de machtiging werd u al een toelating gegeven om een wedstrijd te organiseren op 12 en 13 juni 2010. Thans plots een aanvraag tot afwijking indienen, is weinig ernstig.
U dient vooral te beseffen dat het voor de bewoners onbegrijpelijk zou zijn dat dergelijke afwijking zomaar uit de lucht valt. Veel bewoners zullen immers al buitenactiviteiten hebben gepland tijdens dit weekend. Velen onder hen zullen eind juni ook van hun tuin willen genieten zodat een extra belasting in deze maand disproportioneel zou zijn met de :belangen van de club. Om deze redenen kan ik uw aanvraag niet honoreren.
Hoewel ik steeds een bepaalde flexibiliteit heb aan de dag gelegd bij belangrijke wedstrijden stel ik vast dat uw cliënte nu wel zeer kort voor de bewuste wedstrijd een afwijkingsaanvraag indient. Dit toont opnieuw de erg moeizame communicatie aan met de buurt nu uw cliënte in essentie de omwonenden, en mijzelf, voor voldongen feiten wil zetten.
Los van dit alles stel ik bovendien vast dat uw cliënte het de laatste tijd niet erg nauw • neemt met het voorkomen van geluidsoverlast (zie de verleende GAS-sancties) of zelfs maar het eenvoudigweg volgen van de verleende machtiging (zie de opgemaakte processen-verbaal in die zin). Op basis van deze vaststellingen ben ik evenmin bereid om de door u gevraagde afwijking te verlenen.
Ik hield eraan u hiervan in te lichten.
Volledigheidshalve merk ik nog op dat u tegen huidige beslissing binnen de 60 dagen na de kennisgeving ervan beroep kunt aantekenen bij de RvS.

Revenir en haut Aller en bas
method699
expert 2 étoiles
expert 2 étoiles
method699


Nombre de messages : 235
Localisation : liège
Date d'inscription : 16/05/2006

Annulation du CB du 27 juin  Empty
MessageSujet: Re: Annulation du CB du 27 juin    Annulation du CB du 27 juin  EmptySam 26 Juin 2010 - 12:16

et beh ça devient n'importe nan wak..pffff
Revenir en haut Aller en bas
 
Annulation du CB du 27 juin
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» We 23-24 juin
» WE du 15-16 juin
» COURSE LE 28 JUIN
» WE du 22-23 juin
» Run à Bierset ce 26 Juin ?

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
 :: section thermique 1/10 - 1/8 :: Championnat Belgique 1/10 200mm et 1/8-
Sauter vers: